tag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post3610325489483962049..comments2022-04-10T02:05:37.345-07:00Comments on A Nosa Historia: Cabezas cortadas. A tradición continúa; defuntiños e templariosGonzohttp://www.blogger.com/profile/12784827994494380606noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-52358630082817527832010-11-18T03:12:44.320-08:002010-11-18T03:12:44.320-08:00Graciñas pola túa confianza, abofé que é unha sort...Graciñas pola túa confianza, abofé que é unha sorte poder documentarnos fotograficamente en A Ulloa en fotosGonzohttps://www.blogger.com/profile/12784827994494380606noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-91611733956567075592010-11-17T11:05:30.827-08:002010-11-17T11:05:30.827-08:00Perfecto.
Non vin os enlaces pero coa túa palabra...Perfecto.<br /><br />Non vin os enlaces pero coa túa palabra chégame. Colle o material que precises.<br /><br />Saúdos.A Ulloa en fotoshttps://www.blogger.com/profile/16058383806359643032noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-74575619441408481532010-11-02T08:23:30.316-07:002010-11-02T08:23:30.316-07:00Tes algo de razón, desculpa se non che pedín permi...Tes algo de razón, desculpa se non che pedín permiso, máis clikando no texto de pe da foto temos un enlace ao teu blog.<br />No anterior artigo: http://anosahistoria.blogspot.com/2010/10/os-templarios-nas-terras-do-ulla-e.html cara á metade do texto especificamos:<br />Na nosa veciña A Ulloa en fotos, atopabamos tres igrexas con símbolos da mesma caste nas súas arquivoltas son; San Salvador de Vilanuñe (Antas de Ulla), San Martiño de Ferreira (Palas de Rei) e San Miguel de Esporiz (Monterroso) <br />con enlaces ao teu blog clikando nos textos.<br />Temos algunha referencia máis no noso blog a A Ulloa en fotos, pero lamentablemente agora non me lembro.<br />Por certo ese que escribía;<br />“…… le calquera dos post que ten este blog, haber se che cae a venda dos ollos e non ghastas as enerxías en amolar este extraordinario exemplo de divulgación gratuíta da nosa cultura popular.<br />Na Ulloa, desculpádeo porque non sabe o que di.” en http://aulloaenfotos.blogspot.com/2010/05/historias-de-pambre-ii.html <br />eramos nós, e seguimos pensando o mesmo do teu traballo.<br />Espero que admitas as desculpas, por que realmente A Ulloa en fotos é unha extraordinaria fonte de información sobre o noso patrimonio artístico, cultural e natural.<br />Maís nada, unha forte aperta, Gonzo.Gonzohttps://www.blogger.com/profile/12784827994494380606noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-55682476501882407892010-11-02T06:01:06.941-07:002010-11-02T06:01:06.941-07:00Ola.
Unha cousa: xa que empregas as miñas fotos, ¿...Ola.<br />Unha cousa: xa que empregas as miñas fotos, ¿non che parece que estaría ben que mo fixeras saber ou que polo menos fagas referencia a que están sacadas do meu blog?<br /><br />SaúdosA Ulloa en fotoshttps://www.blogger.com/profile/16058383806359643032noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-2667870808065472352010-11-02T05:16:55.664-07:002010-11-02T05:16:55.664-07:00Dacordo, o magosto sería outro rito do Samaín;
Na ...Dacordo, o magosto sería outro rito do Samaín;<br />Na tradiçom galega com toda segurança o Magusto provém do Samhain celta empobrecido últimamente polo pouco conhecimento dos guias culturais e pedagógicos do Nosso País e reduzido a umha simples tradiçom gastronímica com castanhas, vinho e chouriço como protagonistas, mas também a tradiçom dos cabaços é própria e autóctone tendo-se manifestado nas datas das que levamos falado durante todo este trabalho em lugares da Galiza preferentemente marinheiros onde o temos registado como por exemplo Cangas, Mugia ou Cedeira. <br /> Anaco do artigo de José Manuel Barbosa publicado no jornal “La Región” em 11 de Novembro de 1997Gonzohttps://www.blogger.com/profile/12784827994494380606noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8114335255021460723.post-4804718202487247112010-10-31T14:40:23.781-07:002010-10-31T14:40:23.781-07:00Nunca vira relacionado as cabezas cortadas coas ca...Nunca vira relacionado as cabezas cortadas coas cabazas.Ten sentido pois parece que durante o Samaín voltaban a Tevra as bandas de xovens guerreiros itinerantes, e tiñan os seus ritos específicos.<br />Por certo, o magosto era outro rito do samaín (un xantar comunitario que incluía as almas dos difuntos), que foi transladado posteriormente, nalgunhas zonas, a San Martiño.<br />Taliesín.Anonymousnoreply@blogger.com